Älskade städhjälp

Städa, laga mat och tvätta då är Charles på plats och hjälper till. Får inte han göra det så hörs det. Ja, varför inte? Jag har ju snart en städhjälp som vet hur jag vill ha det. Hahaha, hoppas han aldrig kommer på att det är tråkigt att städa och plocka!

1 Samantha :

skriven

Man kan ju hoppas på varannan generation. Kent är ju en fena på städning (som vi alla vet som känner honom från Husarvägen....), sebbe not so much (sorry sebbe du kanske blivit bättre det senaste året, vad vet jag?!) så i så fall har Charles alla förutsättningar till att få städmani :D

Svar:
Ida

2 ida:

skriven

Hahaha, vet inte hur Sebastian var då. Men han ær fortfarande støkig av sig (i mina øgon). Men jag tjatar på han lær væl trøttna någongång??! Någon gång ska jag væl behøva sluta! Jag hoppas kanske inte Charles får stædmani men i ala fall att plocka undan och ha det rent ;-)

3 Nathalie:

skriven

Samantha, din teori håller inte! Jag är ju superrenlig av mig! Eller?!

4 Samantha :

skriven

Nathalie, sorry! Jag tror på min teori men du är nog undantaget?! Det är undantaget som bekräftar regeln. Eller!! ;)

Kommentera här: