Lugn dag

Idag har jag varit inne hela dagen och inte gjort någon nytta alls.
August har mest sovit så jag har bara ätit bullar, myst, sett på film och bara gjort ingenting. Ute har solen strålat och säkert varit en av de varmaste dagarna. Charles han cyklade hela vägen till dagis imorse (1,5km i uppförsbacke). Fart på cyklandet 1,5km/h.
Men vilken stolt kille. Kan ni förstå att han cyklar?! Jag och Sebastian kan inte förstå det och alla på dagis kallade Charles naturbegåvning imorse.. En person blev då ca 2m lång och ännu stoltare. På vägen upp till dagis kunde han inte börja cykla själv utan jag var tvungen att hålla. Men på cykelturen hem då övade vi på det en gång och sen satt det. Så nu både startar, cyklar och bromsar han själv. Han är så lättlärd! Vad ska vi bestämma han ska bli proffs i? Borde börja öva! Vad han än kommer göra tror jag som hans mamma att han kommer bli grym! Väljer han att bli byggarbetare kommer han bli bästa byggaren, ska han spela fotboll kommer han bli bäst på det.. Så tycker nog alla mammor! När vi var hemma sen satte vi oss på balkongen och njöt lite av solen. Klockan var då efter 5 och solen lyste på bra. Får utnyttja den lilla plats vi har.


Efter det kom Fia hit en snabbis så vi hann att träffas. Annars skulle de gå 2 månader mellan gångerna. Semester/mammapermisjon på olika håll och olika tider gör att man blir borta endel. Benji han växer och växer. Snart ikapp Charles. Haha, nejdå - inte än.
Största skillnaden på alla barn nu är ju såklart August. När Charles skulle sova tusslade dom hemåt. Charles och August låg bredvid varandra i sängen när jag läste bok. August somnade men han fick inte sova kvar för Charles. Så nu ligger jag och August och ser på fotboll! Vi hoppas så klart på EM guld för U21 killarna!! Sebastian han missar hela matchen.. Han valde golf med grabbarna idag i det underbara vädret - förståligt! Nej, nu ska jag se på matchen  äntligen börjar EM bli lite spännande!  


Kommentera här: